Sortiment

UA Storm™ UNDER ARMOUR®

Společnost Under Armour stále letí raketově vzhůru. Co může lépe vyjádřit jejich momentální postavení na trhu než čísla, která jsou v případě této společnosti opravdu ohromující.

Americký výrobce sportovních oděvů Under Armour zažívá vydařené časy. Společnost vykázala ve třetím čtvrtletí letošního roku nárůst čistého zisku o 13 procent na sto milionů dolarů. Tržby společnosti meziročně vzrostly dokonce o třetinu na 1,2 miliardy.Podle analytiků z Morgan Stanley by se v roce 2025 měly příjmy Under Armour pohybovat okolo 20 miliard dolarů, v současnosti je tato částka zhruba pětkrát nižší.

Ve srovnání se společností Nike, která za loňský rok utržila 28 miliard, je Under Armour stále trpaslíkem, ale vykazuje tak rychlý růst, který podle analytiků ve svých počátcích nezaznamenala žádná ze zavedených firem se sportovními potřebami.Do roku 2030 by se společnost Under Armour tímto tempem mohla stát třetím největším globálním prodejcem sportovního oblečení. Některé odhady hovoří dokonce o tom, že by mohla nahradit Adidas na druhém místě. Německou sportovní značku však překoná Under Armour již letos na trhu v Severní Americe, kde zvýšil svůj podíl ze čtyř na dvanáct procent, zatímco Adidasu klesl podíl z pěti na čtyři procenta.

Za obrovským růstem společnosti Under Armour stojí především technologie, které svým zákazníkům nabízí. Další takovou technologií je UA Storm. Tato technologie se vyznačuje především zvýšenou voděodolností. Ta zajišťuje, že kapky se po materiálu s tímto povrchem sklouznou, nikoliv do něj nasáknou. Díky tomu má tato technologie v názvu „Storm“, což znamená, že oblečení s touto technologií je možné nosit do každého počasí.